امروز که این وبلاگ رو ثبت کردم و شروع به نوشتن اولین متن میکنم، میدونم که به احتمال زیاد، خواننده زیادی
نخواهم داشت، اما خب بهرحال دلم میخواد که به عنوان یه دفترچه خاطرات هم که شده این وبلاگ رو داشته باشم!
از اونجایی که میدونم تقریبا به احتمال 99 و نیم درصد، هیچکدوم از اقوام همسرجان، هیچوقت اهل خوندن مطالب
وبلاگها و سایت ها نیستن و تا جاییکه تجربه نشون داده فقط و فقط درگیر اینستا و تلگرام هستن، با خیال راحت تری
این وبلاگ رو راه انداختم!
مطالبی که توی این دفترچه الکترونیک یادداشت میکنم عموما پراکنده و دارای موضوعات مختلفی هستن اما خب هرکسی
بنظرم میتونه به خوبی ازشون بهره ببره!
اگه عاشق باشه، اگه همسر باشه،اگه مادر تک فرزند باشه، اگه مادر چند فرزند باشه، اگه خوش بخت باشه، اگه واقعا بدبخت
باشه، اگه به بن بست رسیده باشه، اگه تازه راه درست خودشو پیدا کرده باشه، اگه بچه هایی سخت داشته باشه، اگه همسرش معرکه باشه، اگه همسرش واقعا بد باشه، اگه زندگیش تو رفاه باشه یا واقعا سخت باشه، اگه و اگه و اگه.... اگه هرچیزی تو زندگیش
داشته باشه، این وبلاگ میتونه یه همراه واسش باشه و امیدوارم که حتی به اندازه یک نفر، حتی به اندازه یک مطلب
بتونه کمکی باشه!!!
* بهترین ها همیشه برای بهترین تلاشگران هست *
شنبه ای که میرسد!...ما را در سایت شنبه ای که میرسد! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86