ولنتاین امسال

خرید بک لینک
هو المعشوق...

سلام! امروز یعنی امشب شب جمعه است و امروز ولنتاین بود و من با اینکه هر سال واسه همسرجان هم هدیه و هم گل

میگرفتم، امسال متأسفانه نتونستم هیچ چیزی بگیرم، خب هم بخاطر شغل جناب مهندس که آزاده و حقوق سر ماه نداره

وهر زمان که مشتری تسویه کنه پول دستمون هست، و هم بخاطر اینکه امسال سه تا بچه قد و نیم قد دارم و یکیشون هم

مدرسه ای شده، اصلا نتونستم از خونه بیرون برم که خریدی انجام بدم. راستش به خرید غیرحضوری و پیک و این چیزا هم فکر

کردم اما خب با شرایط سخت این روزا ترجیح دادم برخرج نداشته باشم و همون خرج کافیه!

خیلی دلم گرفت که هیچی نگرفتم.... اما خب یه موضوع دیگه ای هم هست که باعث میشه بشه این جشن نگرفتن رو توجیه کرد و

اون هم اسفندگان هست!!! به خودم گفتم طوری نیس، از الان خریدهامو انجام میدم و روز اسفندگان رو که اگه اشتباه نکنم 19اسفند هست،جشن میگیرم!

همسرجان کلا اهل این مراسمات نیستن و حتی وقتی میگم بهش، میگه ول کن بابا، بعد 8سال زندگی و با 3تا بچه این لوسی بازی ها

چیه دیگه.. اما جای همه خالیه که همسرجان ما رو نظاره کنن که وقتی جشن میگیرم تو خونه با همین جمع 5نفره خودمون، چه ها که نمیکنه، از همون ورودی خونه که میفهمه جشنه با تمام وجود همکاری میکنه....خخخخخخ

و اصلا کیه که از جشن گرفتن و خوش ذوقی های همسرش خوشحال نشه!!!!!؟؟؟؟؟

با اینکه بیشتر وقت ها بی ذوقی ها و گاه بد لحنی های همسرجان در مورد مراسمات و تاریخهای مهم، باعث دلسردی شدید من شده، اما.... اما من عزمم رو جزم کردم که اینقدر مقید به این برگزاری های ساده اما در عین حال زیبا و پر ذوق باشم که همسرجان هم

روزی مقید بشه! و ایمان دارم که حتما همینطور میشه!!! اینو باید در 10سال دیگه منتظرش باشیم!

* پس به سوی خوشبختی بیشتر * *ایام به کام*

شنبه ای که میرسد!...

ما را در سایت شنبه ای که میرسد! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 13:09

صفحه بندی